2019年10月6日星期日

容龍海鮮酒家:19咪半的傳奇


三聖吃海鮮,可以話係一個大部份香港人必試過的事,相對西貢鯉魚門流浮山,屯門三聖相對上係平靚正嘅代表,特別是大西北的朋友,應該比我更加如數家珍。

三聖的餐廳有一個特色,就係各款不同類型的餐廳都有,中菜、泰菜,大排檔,不同的特色,食海鮮都唔會覺得好悶。

當中也有很出名的餐廳,做到街知巷聞的。之前你見過蘋果日報話很多報導和博客寫過的廣東名門,或者係泰海鮮,但有一個係筆者心目中,有著神聖不可侵犯的高尚地位。

大約你看標題也猜到我講緊嘅19咪半係那裡,正是有八十周年歷史嘅容龍海鮮酒家。


食嘢有時也很講緣份,一直只聽過這間響噹噹的名字,但一直也未有真係機會試過,當然有幾個原因,餐廳同三聖海鮮街,相對距離遠一點,冇咁方便下,朋友未必會選擇。而且聽講價錢會貴一點,員工像澳牛也是走性格路線,但這種種也是只聽聞過,和自己真實經歷實有好大出入,自已吃過才是真。

適逢今晚係用容龍玫瑰金禧80周年盛宴,難得陳先生安排了一圍枱給我們,咁好機會,又難得可以成為座上客 星期五晚就算幾攰都要赴會。


講返小小容龍嘅歷史,唔講唔知,原來前身係容龍別墅 1939年落成,當時這個別墅非常奢華,風景優美景致如畫,對着青山灣有個無敵大海景。

當然五六十年代嘅時候這個茶座以露天茶座為主,搵成為不少粵語片的拍攝熱門地點。

容龍別墅1989年拆卸後,1993年便成為了容龍酒家,一直屹立至今,2011年開始連續九年獲得米芝蓮推介,一道芝士焗龍蝦,令三聖的海鮮餐 ,從此了一份特色和意義。



因此好慶幸,今晚呢個晚宴竟然可以成為座上客,一於分享下個晚有乜食。

八十周年囍慶事,當然要攞番個頭彩,鴻運乳豬件全體,傳統海鮮酒家做燒味的能力完全不用懷疑。


沒有拍到一碟上場的強勁氣勢,但一隻也很優雅的金銀蒜蒸大扇貝,扇貝的韌度溫度可以說是一百分,加上金銀蒜自然細膩和美味得多,配合那些點上了豉油的粉絲,絕對是完美的示範。


蠔皇扣南非鮮鮑是另一傑作,吃的雖然不是極靚嘅鮑魚,但蠔油絲絲入扣,鮑炆得是正好,簡單一道菜已經顯示到這裏的老師傅功架十足。



坦白說現在很多人都討厭吃翅 不過老牌的酒樓喜慶事始終唔會少得呢個活動,紅燒菜膽大鮑翅得人驚嘅原因係,我未試過啲翅會多個湯嘅,鮑翅又粗又大又壯,絕對係我吃過近年最好食嘅經驗之一。




點少得呢一道名菜,芝士牛油焗龍蝦我當然吃過,在下面三聖幾間餐廳都試過呢一道菜式,反而就係未食過容龍做嘅芝士焗龍蝦。龍蝦肉非常爽甜,但外邊焗得金黃鬆脆 ,而芝士會龍蝦完全混為一體,吃完後考慮還有芝士嘅餘香。





清蒸大紅東星班那有投訴,那口嫩到不行的星班肉,溫度剛好,蒸魚的豉油份量又剛好,不會過老過生,送碗白飯就更好。




吃菜都要奢華點,野生竹苼翠綠蔬,那有不好的理由。


相對樣子浮誇的金華玉樹麒麟雞,味道有點低調,麒麟雞肉不會太過嫩滑,不過面對之前每樣出色海鮮嘅比較底下,失色實在非戰之罪。


甜品方面有寶石椰絲白兔仔和漂雪銀石沙翁球,個樣絕對好靚好可愛,不過食咗咁多道菜,實在也吃不落相對飽肚嘅甜品,反而晶瑩燕窩凍布旬就可以,鋪滿燕窩的豪氣,我告訴你不好吃也是欺騙你吧。




又係傳統酒樓才會做到的靚田園火龍鮮果盤,每次看到呢啲整到咁靚嘅果盤都唔忍心食,但絕對是一個完美結局,幫助下消化吧。







食到呢度,雖然好飽,但海鮮方面實在意猶未盡,下次如果同朋友嚟三聖一定要再試吓其他菜式。



容龍,生日快樂!


容龍海鮮酒家 
屯門青山公路19咪半

沒有留言:

發佈留言