2020年5月1日星期五

粵:6道菜商務午餐

上次介紹完呢度嘅半價點心,今次介紹另一個好抵嘅午餐,同樣來自城市花園酒店嘅粵。

基本上北角能夠同客人食Business lunch嘅地方不多,城市花園酒店絕對係走唔甩嘅選擇。

如果上次飲茶你覺得未必適合,時間太急,唔想飲茶,呢個午餐,應該更加適合你。

六道菜,以獨立位上,都係二百幾蚊一個,酒店級嘅服務水準仲要坐得舒舒服服,我諗係北角區應該冇其他嘅地方可以俾到咁高質素你。

先來頭盤,燒味拼盤,可以選擇兩種,點了蜜汁叉燒和龍井茶皇燻雞,剛剛在龍景軒食過嘅桂花叉燒有點令我失望,在這挽回了我不少對酒店叉燒嘅信心,當然最驚喜嘅必定係龍井茶王熏雞,茶香深深咁注射入雞內,雞肉也很滑,剩係頭盤已經很驚喜。





之後嘅淮杞螺頭燉竹絲雞湯,滋補養生,每啖湯都可以飲到火喉。


另外聽餐廳推介了一個新菜式,我們特地點了,白翠紅玉藏珍地,睇個名完全估唔到係乜,蒸肉餅加上鵝肝、帶子,蒸至剛剛熟後放置係石鍋內,最精彩的一招是在肉餅面上放一隻如西菜般的分子料理豉油汁,流落去肉餅到,水乳交融,好精彩,怪不得係攞獎之作。





然後第一個前菜係花雕蛋白蒸龍躉球,蛋白白滑不在講,那個龍躉球每一啖都係彈性無比嘅肉,加上花雕的香,不得不讚。




迷你干邑煎雞球煲才是高潮,加上干邑後,味道完全地揮發出來,雞肉不會過熟,保持滑嫩感覺。

瑤柱蛋白炒飯炒得乾爽無水花,啖啖都吃得好開心,料又多,飯又粒粒靚。


粵式甜品我選了蛋白杏仁茶,講真,以攞過米芝蓮嘅酒店來講,做呢啲甜品又點會有錯。


六道菜每位港幣$268 ,吃得滿足又高興,另外加一服務費及菜芥,供應時間為每日中午12時至下午3時,推廣期至2020630日。

有興趣就要快訂位啦,同樣,蘇州過後無艇搭,呢排乜嘢酒店餐卷都已經售罄,呢啲offer可能好快都冇位。

北角城市花園道9號城市花園酒店1樓

沒有留言:

發佈留言