2020年4月10日星期五

囍囍小食部: $18的驚喜

住了土瓜灣這麼長時間,一直也聽說過這間囍囍小食部,這裏的炸雞髀聞名已久,外區人也特登過嚟食。

問過住左10幾年的朋友都話未食過,於是覺得,可能都不外如是。

然後,每天經過同自己講,仲有機會食,下次先啦。

有時如果想食炸髀嘅話,就會諗起九龍灣嘅日月星,但講真,好唔就腳,於是,吃三多可能簡單快捷一點,畢竟分店多好多。

近來因疫情的關係,基本上一放工就會返屋企,而剛剛前幾天在KC的飲食網站就看到佢介紹這一間炸雞脾。


再想想近來很多食肆關門大吉,我就會想想會否佢係突然閂門,以後無得食呢。

於是落車之後,去看看。

然後見到七點關門前剩返一隻炸髀,就毫不猶豫買咗隻炸雞髀來吃。


一吃,的確驚為天人。


雞髀大隻固然不在話下,炸粉厚度剛好,炸出來個皮非常脆,咬下去鏗鏘有聲。

雞髀肉非常香,而且嫩滑又唔算太油,好正。

$18呢一個價錢絕對係一個好大嘅驚喜。

如果你嫌一隻炸脾唔夠食,呢度都有碟頭飯,炸髀飯、滷水雞髀飯、北菇雞飯,還有一個好特別嘅粒粒雞飯,呢個我都好有興趣吃。



當然還有好多其他小食選擇,好似三文治,豬扒飽等等,只不過今次我目標係雞髀。

呢個鋪頭係由三個女人負責的小店,不過服務水準不錯得來好快捷,唯獨係最好外賣,如果喺嗰度食環境就麻麻。

如果你有機會經過土瓜灣,值得買來一試,呢$18絕對值回票價。

囍囍小食部 
土瓜灣天光道50號地下

沒有留言:

發佈留言