2016年8月1日星期一

沒有相片回憶的短評 (1)

(前言:科技信不過,因為記憶卡壞左又相機又無寒戰2阿發哥識用而差佬唔識用嘅雲端,於是把手機有一些相片不多的照片,配合短文寫值得寫下的短評

註:無廢話,無故事,剩食物分享,看你喜歡不喜歡,不過,有些文章咁樣寫會有多啲時間分享食物,費事好多人又話睇廢話,嗱,我好精準啦,我會好似以前會考咁限自己字數 。)

在百物騰貴的時候,當你自己煮餐好少少嘅飯都要百幾蚊的時候,我常常覺得找到平野食係天大的喜訊。

四月中的一晚,朋友說銅鑼灣有個中菜絕對有驚喜,平到震。

係毫沒有準備下,佢話以一個平到笑的價笑,又有龍蝦,鮑魚,燕窩食,平到你唔信。

那晚可能是工作太遲的關係,也忘記了在相機影記多相,總之那張卡壞了,就只有現在手機的一幅半幅吧。

但當有一個星期買完餸之後我就覺得佢平到非常離奇,要同大家分享一下。

這個名為龍蝦鮑魚燕窩餐,五個餸一百九十蚊,我會用過份來形容,如果你行過街市買過餸。



果皮蒸南非鮑,說真這個非常典型的酒樓菜式,沒什麼出神入化,就是蒸得十分好,然後那件鮑魚是大大件又洗得乾淨,配合蔥香,無理由拒絕。



最重要的是那個上湯波士頓龍蝦伊麵底,絕對是無令人失望的份量,龍蝦的肉質証明其新鮮度爆燈,而伊麵底係清清上湯的配合下也是條條美味得很,絕對食得過,平時你係酒樓叫碟細細份龍蝦都動輒過千,仲要冇乜伊麵,呢度嘅價錢絕對是窮人佳音。



我記得還有籠仔荷葉蒸雞,我記得又係大碟夾抵食,只不過有少少油,但還是味道不錯,你會想叫碗飯去送個隻。

鮮竹野菌浸菜苗,清清地之選,洗去剛剛的油份,優點還是大件夾好食。

最後的燕窩蛋白杏仁茶,是那麼的慷慨,燕窩成堆放落去個杏仁茶到,就算我對杏仁茶沒好感也因那燕窩和蛋白香而喜歡上。

當然你唔好期望呢到有好好食的驚喜,如果我話佢好食到若無世界誰無雙的那種驚喜,我擺明寫那些鱔稿,但我吃完這個後,真心覺得平又抵食,在銅鑼灣以$198食呢啲野,你搵到,你贏。

唔係串,只不過呢個價太屈機,餐廳如果無訓練,千祈唔好學,唔係執埋都唔掂,雖然我唔知佢點做。


龍湖居 Dragon House
銅鑼灣謝斐道496號金利文廣場2樓

沒有留言:

發佈留言