2015年12月12日星期六

祝你新婚快樂2之有標記點止無肚餓

標記,特別記得係公園對面間舊鋪嘅時候,我食過一兩次,唔經過都唔知道,原來佢已經搬左位。

如果你記得上次派帖那位大哥,妹記的平靚正還在回味中,今晚我們已經完成了飲宴,由於我又幫手做下兄弟,完成飲宴時間尚早,我們去左食宵夜。

佢地叫我諗,飲完幾杯紅酒的我真係太疲倦而想不到,由於婚姻場地係油麻地旺角交界,有人提議到標記。




我最支持唔駛用腦,跟隊就是了。

那個menu的背面,寫上有標記,無肚餓,個種霸氣,就如大角咀的君臨天下的感覺,就如佢有蠔仔粥派俾千萬冇野好食的人,唔講以為係耶穌打救世人的教堂。

把口都係收下唔好咁衰,叫野食啦。

迎接green monday來臨,我一來就叫蒜蓉西蘭花,炒得乾身唔多油,幾好。



豉椒炒蟶子,老實說,我真係不敢恭維,好喜歡食蟶子的我食左幾條,但係唔得,啲蟶子真係有啲臭臭地,我寧願食青椒同蒜蓉。



當然要叫蠔仔粥,吃完令人失望的豉椒炒蟶子後,今次呢個叫挽回番不少面子,肥美的蠔仔大大隻,粥底係基本潮式的粥水,愛與不愛,就看你的想法。




兄弟都係齋仔,叫了乾扁四季豆,水準普通,我還是喜歡蒜蓉西蘭花多一點。



韮菜豬紅,呢個又係好失望,豬紅唔夠實,死氣沉沉,連韮菜都好似冇乜應有菜的血色,用後,呢碟野冇乜人食過。



總結呢餐,四個字,一塌糊塗。

不過算吧,呢餐飯係為左大家一聚,特別係一對新人,佢地成晚冇食野。

新朗哥仲要醉醉地,係標記的晚上,佢分不清茶和酒,吃了口蠔仔粥,就訓左係枱。

今晚的標記,我雖然唔肚餓,但一定不是因為這類的美食而吃飽。

咁高興,雖然唔好食,但係我們兄弟再一次飲杯啦,希望你快快樂樂,快啲整個契仔黎玩下啦。



標記樂園潮州粉麵菜館 Biu Kee Lok Yuen Chiu Chau Noodles Restaurant
旺角通菜街12-14號地下

沒有留言:

發佈留言